Petang Yang Sibuk - UbaidullahJaafar

Tuesday, 18 December 2012

Petang Yang Sibuk

Hari ni seperti biasa , Balik je dari kelas tadi dalam pukul 12.30 terus makan ,, Dan kepala asyik memikirkan aku punya Final Projek untuk Programming c++ ,, Huhuhuhu .. Tapi malangnya malam itu aku tidur lambat angkara mencari penyelesaian c++ ini lah ,, Pukul 4.30 pagi baru lah terfikir nak tidur ,, Apa itu c++ Programming ?? ehhmm ,, kalau budak Engineering mesti tahu . Kiranya nak create sesuatu program menggunakan Microsoft Visual c++ mestilah kita kene pandai mengarang KOD programming itu ala-II Sastera lah kan ,, HAHAHAH..


Contoh program yang telah siap =)
Ini pulak kod nyee ,,, 

Seronok ,, tapi susah nak buat nye ,,, Aku nak pahamkan ,, minima 3 hari 3 malam ,, Serius tak tipu ,,So itu je lah yang aku nak cite hari ni ,, n aku nak cerita nehh ,,, Kalau korang nak pergi bercuti ,, Pergilah kat Pulau Langkawi ,, Sebab Awesome =)

Ni Lawatan sambil Belajar UTHM keusahawanan ,, Hohohoho..



Terima Kasih membaca =)

 
This blog was own by me & copyright 2012 Ubaidullah Jaafar . All Right Reserved To Me.