Skip to main content

JANGAN BACA!! KALAU MMG DAH LAMA EXPERT BUAT POSTER AKHIR UNIVERSITI..

JANGAN BACA!! KALAU MMG DAH LAMA EXPERT BUAT POSTER AKHIR UNIVERSITI..
HANYA UTK YG BETUL SERIUS NK BELAJAR EDIT, DESIGN SENDIRI GUNA PHOTOSHOP & ILLUSTRATOR!
.
.
.
Okay japp..
.
Sekarang ni anda tengah sibuk hadap laptop atau scroll newsfeed kan? Lepas tu tejumpa status ni? Buat per tu? Nak cari template utk buat poster projek letteew?
.
.
(Sedang meneka apa yang anda tengah buat sekarang)
.
.
Tak nak cerita panjang okay.. (Aku tahu korang malas bace ni..hehehe)
.
.
Okay, Kalau malas nak baca takperr..
.
Tapi lepas korang nampak gambar kat bawah ni..
.
.
Mesti korang nak tahu sesangat cam ner DVD MASTER COLLECTION ni boleh bantu ramai yang masih baru dlm photoshop, skill buat poster, resume gempak, atau banner program kan?
.
.
.
.
Ada kawan nubis kubis kate..
.
.
.
"..Eleh, gempak bebeno ke DVD MASTER COLLECTION NI?.."
"..Entah-entah sama jerr cam tutorial lain, yg hanya ada video jerr sampai ber jam jam lepastu bahan kena cari bahan sendiri.."
.
.
Nak tahu tak? Lepas beberapa hari orang yang cakap tu ternampak newsfeed kat FB pasal UTHM Mall..
(Dok heboh orang review pasal Master Collection)
.

.

Lagi satu dapat...





Tambah lagi sorang...



Woowww!! Terkesima sekejap..!!

JGN TERUSKAN BACA.. SELAGI TAK BACA TESTIMONI DIBAWAH...






.
Nak tahu tak yang kutuk saya tu buat ape?
Dtg merayu nak dapatkankan offer lg yang dah tutup.. sebab apa yang dia expect sebenarnya tak sama!!
.
.
Kami provide lebih dalam DVD ni..
.
.
Dalam ni bukan setakat video jerr.. ada 120 page ebook + ada berpuluh koleksi design yang bantu korang untuk edit poster balik dgn mudah.. Lengkap design pakej premium lagi.. Termasuk bahan, bahan editing tau..
.
.
"Haa.. tu lerr.. sombong lagi.. lain kali tanya dulu.. baru lah aku leh terangkan.."
.
JANGAN JANGAN JANGAN...
.
Kalau jumpa DVD macam ni terus nak beli.. 
.
.
Cuba la fahamkan ape ada kandungan dalam DVD ni yang tersangat bantu mahasiswa.. malah usahawan nak tingkatkan sales dia kena tahu edit gambar memukau tau..!!
.
.
NANTI DULU!! KENAL DULU SAPE SIAPA PEMBUAT MASTER COLLECTION NI..
.
Okay japp... Saya kenalkan nama dulu ya.. Nama saya Ubaidullah Jaafar.. Ex-Pelajar UTHM.. Masters student to be InshaAllah..
.
Pernah, 5 kali Dean list kat universiti.. 2 semester terakhir kantoi.. tak dean list.. (Aku cerita ni nak pasti, biar kau percaya, keperitan, nak hasilkan Master Collection ni)


Aku terlibat jugak dalam buat training.. Masa ni buat kelas Editing Video
(Master Collection Video belum ada lagi yeee.. hehehe)

Tak lama tu, aku cadang nak Buat Kelas Mastering Your Editing kat UTHM.. tahun 2014..
Tapi Tak jadi.. Sebab dah sibuk Final Year kat UTHM..
 

2015, Jadi Founder Produk Wanita.. (Masih berjalan sampai sekarang)
Nak tahu, produk tu, Logo, Tulisan Nama Produk, aku design sendiri..
Guna Ilmu Master Collection ni tau..
Seorang Awek Cun paling Hot di UTHM review produk ni..
(Aku nak tunjuk produk yerr.. Tengok tu cara design tu.. Simple but nice tau..)

Dan sekarang...
.
.
Saya banyak menulis buku, hasilkan tutorial, buat tutorial video, dan buat Master Collection..

Dan aktif menjelajah IPT satu Malaysia, bagi Training, dan Talk pasal Bisnes Online..
"..My passion is to give inspiration.."

Bawah ni bagi Motivation kat anak-anak yatim agar berjaya dalam pelajaran..Bagi semangat kat mereka..


Buat lagi kelas Editing Video kreatif untuk sahabat YADIM..

Selepas Setahun, Kelas Mastering tu akhirnya berjaya di jalankan di UTHM..
Ni kelas Master Editing Your Poster.. Di buat di UTHM..


Dan sekarang, aktif bagi talk & training untuk pelajar IPT yang nak belajar tentang Online Business..

Semoga anda terinspirasi... Ini bukan nak menunjuk okay..
Cuma nak bagitahu, DULU DULU DULU..
.
.
Saya pun zero dulu dalam editing.. Latar belakang saya bukanlah budak kreatif..
Tapi saya, minat.. Dan saya usaha nak dapatkannya..

Poster dibawah untuk program terdekat...di UTHM..
.

"..Baiklah, aku tak nak buang masa korang baca pasal diri aku lama-lama.. Aku nak terangkan ni.."


Kepakaran saya adalah membantu menyelesaikan masalah dalam kalangan mahasiswa, staf, dan usahawan yang tidak/kurang mahir untuk mereka senigrafik 'banner' dan 'editting' video bagi tujuan promosi program universiti, pengiklanan syarikat, serta poster FYP (final year project).

Pada mulanya, saya tidak mahir untuk mereka bentuk apa pun. Tak tahu langsung cara hasilkan video & rekaan poster yang 'simple' dan cantik. Penat bertanya rakan senior cara guna basic Adobe Photoshop & Illustrator & After Effect, namun, ada yang simpan 'ilmu'nya hanya untuk kegunaan diri sendiri.

".. Sebab tu lah, ilmu yang ada ni nak kasi lepas habis-habis.."

Tidaklah, saya berkongsi kepakaran diatas, bukan untuk saya dikira tahap professional. Sama sekali tidak! Cuma atas pengalaman & ilmu yang sedikit ini semoga memberi manfaat kepada orang lain sebelum saya melangkah meninggalkan UTHM nanti.


Dengan tempoh pengajian yang berbaki ini. Sebelum saya bergraduasi. Saya berusaha untuk membantu anda dari Zero kepada Hero dalam:

1) Rekaan Poster;
2) Rekaan Backdrop, banner, bunting;
3) Rekaan Name Tag;
4) Creative Slide Presentation; dan
5) After Effect Template (akan datang); dan
6) Sony Vegas Software (Tutorial akan datang).

Anda tidak perlu risau tentang:
1) Tak tahu langsung;
2) Tak kreatif; dan
3) Tak ada pengalaman..



SEBAB DALAM MASTER COLLECTION NI LENGKAP!!
.
.
Tapi kali ni yang saya provide amatlah membantu korang.. siap ada group support!!
.
.
Akan ada Video tutorial lagi akan diupload dalam group support..
Apa yang korang leh belajar dari DVD tu..
.
Sebenarnya amat berguna dngan bahan & koleksi editing yg saya buat sendiri untuk BIG EVENT sepanjang 4 tahun di UTHM!!
.
Sayang sebenarnya nak lepaskan..hihi
.
Oleh kerana ramai sangat mintak ajar..
Saya pulak dah nak grad..
.
Saya lepaskan jugak..
.
Belajar dengan saya dalam video lagi best.. seolah belajar berdua jerr dalam video tu.. hihi
.
.
Lengkap dan padat untuk yang ambil pakej GENERAL:

1) Bahan MasterClass PSD
2) Bahan Masterclass AI
3) 120 page workbook tutorial lengkap
4) Freegift - Font & Template design.
5) 2 video tutorial.. Memang best.
6) Group support untuk tambahan Video tutorial akan datang yang sangat power!!


Tapi ada tambahan... kalau yang berminat nak dapatkan pakej advance..

1) 6 set pakej general diatas 
2) Tambahan 30 folder yang ada berpuluh koleksi yang korang boleh edit balik, boleh ubah balik, pakai semula (Banner, Bunting, Backdrobe, Name tag, Button badge, poster teknikal, poster raya, poster program, dan banyak lagi)
3) Tambahan Bonus


Maknanya ada 9 set untuk yang advance.. Saiz pon nak rabak dah ada yang nak dekat 3.7GB.
Sekarang dah ada org order 65 orang nak beli..


Mesti mahal kan?
.
Yaa.. Kalau upah designer luar mahal..
.
Tapi dalam DVD ni..

Serius tak.. Value nye jerr mahal.. tapi sy jual tak mahal pun.. semua ikut kemampuan..
Agak agak produk macam ni yang lengkap fullset berapa ya harga?
Korang jom lah komen agak agak berapa nilai dia kat luar, saya nak belanja 1 DVD lengkap ni!!


TAHNIAH, SBB BACA SAMPAI HABIS!!





MEMPERKENALKAN...




"A Secret Design" Yang Telah Membantu Ramai Mahasiswa, usahawan, rakyat Malaysia dalam mengedit poster guna Photoshop, sampai Ke Tahap HERO! Ia Dihimpun Khas Untuk Anda Yang Ingin menguasai Editing Poster, disamping Meledakkan kepakaran 'softskill' yang dapat permintaan Industri. Proven, Mudah, dan Terkini..
.
.
.
Pakej MASTER COLLECTION kalau beli satu satu.. (ala carte)

(+)  EBOOK 120 pages (RM150)



(+)  BAHAN MASTERCLASS PSD & AI (RM45)


(+)  2 VIDEO TEKNIK EDITING (RM67)


(+)  EBOOK PREMIUM (RM35)


(+)  40 FOLDER MASTERCOLLECTION (RM700)


.
.
.
Tapi.. kalau beli secara PAKEJ blh dapat murah..


***************************
 MASTER COLLECTION GENERAL
***************************

Apa yang anda bakal dapat dalam pakej GENERAL ini:
(+) EBOOK 120 pages (RM150) 
(+)  BAHAN MASTERCLASS PSD & AI (RM45) 
(+)  2 VIDEO TEKNIK EDITING (RM67) 
.
>> Harga OFFER PAKEJ GENERAL, RM117 shj..
>> Harga OFFER PAKEJ GENERAL, RM97 shj..

Tapi ada tambahan... kalau yang berminat nak dapatkan koleksi full lengkap..





****************************
MASTER COLLECTION ADVANCE
****************************
>> Dapat FULL PACKAGE ala carte yang berharga RM997..

(+)  EBOOK 120 pages (RM150) 
(+)  BAHAN MASTERCLASS PSD & AI (RM45) 
(+)  2 VIDEO TEKNIK EDITING (RM67) 
(+)  EBOOK PREMIUM (RM35) 
(+) LEBIH 40 FOLDER MASTERCOLLECTION UPGRADED (RM700!!)

Sebenarnya, ada lagi bahan-bahan lain yang teramat mahal.. tapi tak disebutkan..
Full packages!! Boleh jadi ia lebih mahal!!

Harga diatas ini telah mencecah RM997!! 
*Ni harga saya jual kat luar, pun ramai beli..


HANYA RM257..
*Pos Percuma 50 org    (telah ditutup laju)

KINI RM187 shj (Jimat RM130)


OFFER DITUTUP pada bila bila masa, lepas ditutup, tak dpt dah RM187..

KEMUNGKINAN BESAR!!

Harga akan Kembali asal kepada RM257 secara berperingkat.. Kalau lambat bertindak..
RM157 (200 org keatas)
RM187 (500 org keatas)
RM257 (1000 org keatas)





****************************


NANTI DULU!! FREE BONUS 300USD UNTUK YG GRAB SKRG!!

****************************

Anda dapat lagi dua tambahan pakej yg sy rasa 'Tak Masuk Akal' yg akan dikongsi dalam group support FB:



(+)  Saya nak share akaun Video Tutorial Premium untuk editing photo manipulation & retouch berharga lebih kurang 300USD.. Mcm mana nak buat gambar mcm kat bawah ni..




(+)  BONUS TERBARU!! Saya nak bagi akaun buat website 'professional' sendiri berharga RM250 secara percuma!! Tak pandai coding pun boleh buat tau.. Edit n Drag jerr...copy n paste.. Trus boleh publish.. website sndiri..




Dah boleh mulakan karier part-time sbg seorang designer.. Boleh tunjuk portfolio kat website.. Dan orang mudah dan yakin nak beli & servis sebab ada website?



Serius, anda pun tak pernah terfikir blh dpt bonus macam ni..
Kesemua 'Value' diatas ini diluar mencecah ribuan ringgit
*ramai berebut.. Simpan duit anda, sy nk bg free jerr 2 bonus tu..


Full packages!!

RM187 jerr.. Murah nyerr..



Ada org cakap..

"Pergghh, tak masuk akal.. RM997 drop sampai RM187 jerr.. kenapa tak naikkan lagi.."
.
.
Yaa, RM187 sahaja...
.
.
Dulu saya pernah jual satu satu..

1 design org upah RM50.. Standard price..

Kalau 50 collection bape ye?
Darab jerr laa dgn RM50 tu..

RM2500? Melampau tu..
Tu tak termasuk ebook & video tau.. plus bonus special sy lagi tu..

Tapi tu market price..

Saya jual pakej.. worth it laa dgn RM187.. Xnk jual mahal..

Takperr biar org kate tak masuk akal..

Asalkan kita dapat bantu orang kan...

Camnerr kalau saya nak bagi offer lagi erk??
.
.
.
Yang baca blog ni dapat offer special..

Saya jual RM157 shj..

Lengkap RM997 tu saya bagi semua full pakej..

Lepas habis quota utk yg baca blog ni.. tak dpt dah RM157..



Berita Gembira... Untuk yang buat tempahan sebelum 100 orang pertama..
Anda boleh dapatkan "Flush Sale" Hanya..
.
.
RM 127 Sahaja..

Wow biar betul ni?
.
.
KLIK SEKARANG >> SAYA NK PAKEJ ADVANCE RM127 shj 
KLIK SEKARANG >> SAYA NK PAKEJ ADVANCE RM127 shj 
KLIK SEKARANG >> SAYA NK PAKEJ ADVANCE RM127 shj 

Tiada SOFTWARE? Tambah RM40 sahaja.. Kami beri software percuma + Pendrive 8gb..
*Dalam DVD Master Collection kami tiada software.. Untuk memudahkan anda belajar, dapatkan software terkini.. Dapatkan Pendrive 8GB + Software 7.41gb + Handling Cost Hanya RM40 shj! Lagi tak masuk akal! Harga Asal RM60. (Untuk pengguna Windows shj)

JANGAN TUNGGU ESOK, NK SKRG JGK..


KLIK SEKARANG >> SAYA NK PAKEJ ADVANCE RM127 shj 
KLIK SEKARANG >> SAYA NK PAKEJ ADVANCE RM127 shj 
KLIK SEKARANG >> SAYA NK PAKEJ ADVANCE RM127 shj 


P/s: Tinggal tak banyak untuk anda dapatkan. Bermula harini..
Harga kembali harga RM157 selepas 100 orang ini..


Comments

Popular posts from this blog

Nostalgia impian dan Harapan Cita-citaku

Assalamualaikum. Selamat Awal Pagi. Mesti korang ingat saya sedang Fresh bangun pagi terus update belog kan ?? Sebab termimpi apa entri yang bakal ditulis ?? hahaha tidak lah sebegitu. Sebenarnya saya belum lagi tidur. Dah biasa dah macam ni. Bagi saya waktu-waktu macam ini sesuai untuk saya menulis entri yang apa sahaja terlintas di benak fikiran ini. Apa perasaan saya sekarang ? Gemuruh atau Risau ? ke gembira ? . Saya nak ceritakan aktiviti harini sebelum ubai sibuk mengupdate entri ini. Firstly berkenaan cita-II ubai. Bila cerita pasal cita-II mesti semua orang suka mengelamun. Aku nak jadi angkasawan lah, nak jadi saintis lah, nak jadi seorang Motivator terhebat lah. Bagus semua itu, kerana prinsip ubai, apa yang kita impikan , apa yang kita cakapkan , itulah akan berlaku sebenarnya. Impian itu cas semangat dan mempengaruhi tubuh badan akal fikiran okay. Okay, dah jauh telajak ni, masa ubai kecik-II dulu ubai pernah terbayangkan yang ubai ini akan jadi saintis berjaya. Cewah! sa

Selepas Viral: Saya datang dengan hasrat, untuk berkahwin dengan anak pakcik

Bakal yang aku jumpa selepas aku viral.. Masa ni bulan 6.. Bulan puasa.. Teringat lagi, dia sungguh sungguh suruh datang berbuka sama sama dgn family dia, sambil sambil tu jumpa mak ayah terus bincang pasal kahwin.. Dalam hati, "..mak aiiihh, terus suh dtg bincang dengan family teruss.. padahal tak kenal lagi ni.. sungguh sungguh tu dah nampak sikit dah.." Dalam ramai ramai wanita.. dia antara yang pertama, terus suruh bincang dengan mak ayah... Antara beribu orang yang sempat aku balas satu satu tu, aku terbuka hati nak bagi no phone aku kat dia.. Kenapa terbuka hati? Itu perancangan Allah.. . . Mulanya mmg stranger, kami tak pernah kenal langsung.. nak stalk kat FB pun tak lepas, sebab masatu takda gambar dia kat FB. . . Dia selalu mesej suruh dtg rumah jumpa mak ayah.. dia kata dia tunggu aku.. . . disebabkan aku bz dah nak praktikal.. ke Kuantan.. aku biarkan saja.. tak dapat memenuhi hasrat berbuka sama sama dengan keluarga beliau.. . . Bukan aku tak nak terim

SEGMEN : Blogwalking & Kenali IPT

Kelik kalau nak Join SEGMEN ni >> Husna Humairah  & Kak Niera Assalamualaikum, Selamat malam, sepetang bersama dalam blog . Wah , segmen ini mampu menarik minat saya lah. Saya sebenarnya blogger baru tau, memang minat join segmen. Tapi tidak lah semua segmen. Sebab percambahan segmen ni sangat drastik, tak sempat saya nak follow satu, demi satu, sebab saya pun sedang sibuk. Ini pun curi masa sikit sebab exited nak join segmen ini [ditulis pada waktu malamnya]. Terima kasih banyak-banyak kepada husna humairah & Kak niera sebab jemput join segmen ini. Emm nak tanya ? adik beradik ea ? nama macam semacam jea ? hehehe. Maaf busy body sikit. Tapi memang hebat lah , sebab idea segmen ini sebenarnya memberi impak positif sebenarnya kepada sesiapa yang membaca, menimbulkan perasaan menarik buat saya untuk menulis lagi =). Terima kasih ya. Bila bercerita pasal IPT "Entry kalian mestilah berunsurkan IPT masing-masing. (samada mengenai pensyarah, atau c